Często pytacie nas o usługę DJI Care Refresh - o co w niej chodzi? Jak to działa? Czy warto zainwestować w to ubezpieczenie? Dlatego postanowiłem uporządkować dostępną wiedzę na temat DJI Care Refresh w tym artykule.

Co to jest DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh to plan serwisowy, dzięki któremu będziesz latał spokojniej! Jeśli uszkodzisz drona, gimbal lub kamerę podczas zwykłego użytkowania, DJI wymieni Twojego drona na nowego lub prawie nowego za niewielką opłatą. Wymiany można dokonać maksymalnie dwa razy. Za pierwszym razem zapłacisz 99 Euro, za drugim 139 Euro. To koszt zdecydowanie mniejszy niż zakup nowego drona!

Usługa obejmuje produkty zupełnie nowe i aktywowane mniej niż 48 godzin przed zakupem DJI Care Refresh. Ubezpieczenie trwa 12 miesięcy, a jego cena zależy od modelu drona, który ma objąć. Wszystkie modele i ceny usługi znajdziesz tu.

Sklepie Axidro kupisz aktualnie DJI Care Refresh dla DJI Phantom 4 Pro/Pro+  oraz DJI Mavic Pro.

Jakie uszkodzenia obejmuje DJI Care Refresh?

Jak sam producent mówi – uszkodzenia, do których doszło w wyniku normalnego użytkowania. Co to oznacza w praktyce? DJI wymieni Ci drona jeśli do awarii dojdzie w wyniku:

  • zalania
  • zatopienia
  • błędu operatora
  • zakłóceń sygnału
  • kolizji
  • wypadku
  • upadku drona

Co jeszcze w ramach DJI Care Refresh?

Użytkownicy z ubezpieczeniem DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo. Czas oczekiwania na wymianę drona jest zredukowana do minimum. Poza tym są to użytkownicy VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. Dzięki temu wystarczy jeden telefon, a szybko uzyskasz odpowiedź na wszystkie pytania!

Użytkownik korzystający z DJI Care Refresh nie zapłaci za koszty transportu. Jedynym jego obowiązkiem jest dostarczenie sprzętu do niemieckiego serwisu DJI.

Co po zakupie karty?

Po zakupie karty DJI Care Refres przechodzisz na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podajesz numer karty i numer seryjny drona, do którego ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji maszyny.

Jak wygląda proces serwisowy DJI Care Refresh?

KROK 1: zgłaszasz usterkę na: www.dji.com/service/repair

KROK 2: wysyłasz drona do niemieckiego serwisu DJI

KROK 3: Otrzymujesz wycenę naprawy. Sam decydujesz, czy Twój dron ma być naprawiony czy wymieniony w ramach DJI Care Refresh.

KROK 4: Jeśli zdecydujesz się na wymianę, uiszczasz opłatę w wysokości 99 euro (pierwsza naprawa) lub 139 euro (druga naprawa).

KROK 5: otrzymujesz w trybie priorytetowym nowego drona!  

Czego nie obejmuje DJI Care Refresh?

  • zagubienia drona, gimbala lub akcesoriów,
  • kradzieży lub porzucenia produktu,
  • uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych,
  • uszkodzeń nadajnika i akcesoriów dodatkowych,
  • umyślnej utraty drona,
  • uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu,
  • uszkodzeń, które powstały po zakończeniu okresu ważności DJI Care Refresh,
  • uszkodzeń, które wynikają z modyfikacji niezgodnych z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika
  • uszkodzeń, które wynikają z używania nieautoryzowanych akumulatorów, akcesoriów lub oprogramowania.

Czy warto zainwestować w DJI Care Refresh?

Według mnie zdecydowanie warto! Cena ubezpieczenia i koszt wymiany drona są kilkakrotnie mniejsze, niż nowa maszyna. Jeśli Twój dron jest także Twoim narzędziem pracy, nie masz się nad czym zastanawiać. Myślisz, że przecież umiesz latać i na pewno nic Ci się nie przytrafi? Niestety nie wszystko jesteśmy w stanie przewidzieć